Jak zareklamować zakupiony towar? Kiedy mogę tego dokonać?

Opublikowany: 2017-02-10 10:16
Ostatnia aktualizacja: 2018-04-06 14:35
ilość odwiedzin posta: 1273

ASAJ przykłada szczególną uwagę by  towar dotarł do Państwa bez wad, dlatego przed wysyłką każdy produkt jest sprawdzany i dodatkowo zabezpieczany materiałami chroniącymi przed uszkodzeniami, które mogłyby uszkodzić przesyłkę w transporcie.
 
Produkty objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta i podlegają reklamacji jeśli :
- produkt został uszkodzony podczas transportu. Zwracamy się z prośbą o sprawdzanie zawartości przesyłek w momencie ich odbioru. W takim przypadku zostanie zamówiony towar bez wad od producenta w celu wymiany, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów ze strony kupującego. W tym celu należy spisać protokół szkody z kurierem, w celu udowodnienia uszkodzenia w transporcie,
- zauważone zostały wady fabryczne produktu,
- otrzymany towar jest niezgodny z opisem przedmiotu zamówionego na stronie internetowej Sklepu.
 
Aby zareklamować dany towar prosimy wypełnić formularz http://hurtelektryczny.pl/formularze. Jest to niezbędny element do rozpatrzenia Państwa reklamacji. 


Powrót