Co zrobić gdy kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę?

Opublikowany: 2017-02-10 10:16
Ostatnia aktualizacja: 2018-04-06 14:35
ilość odwiedzin posta: 480

Mają Państwo prawo sprawdzić przesyłkę przy kurierze, czy towar, który został przez Państwa zamówiony nie został uszkodzony w transporcie. Jeśli towar nie zostanie sprawdzony przy kurierze, a towar w paczce jest uszkodzony mają Państwo prawo wezwać kuriera w celu odnotowania szkody. Jeśli dostrzegą Państwo  na opakowaniu choćby najmniejsze wgniecenia, rozdarcia,  należy zaznaczyć na protokole, że opakowanie zewnętrze zostało uszkodzone.
W przypadku gdy mają Państwo podejrzenie, że towar w paczce jest uszkodzony (potłuczone szło w paczce) można odmówić przyjęcia takiej przesyłki.
W przypadku gdy uszkodzony towar zostanie przez Państwa przyjęty i nie został spisany protokół szkody z kurierem, towar ten nie podlega zwrotowi. 
 


Powrót